دستهایت را چه لطیف ساخته ام
دلنوشته های همسفر عشق
دستهایت را چه لطیف ساخته ام
چهار شنبه 12 بهمن 1390 ساعت 1:29 قبل از ظهر | بازدید : 317 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اشکهایی که برای تو میریزم اوج دلتنگی من است..
قصه ها دارم بگویم...نغمه ها دارم برایت...
اشکها دارم بریزم...از غم عشقت بمیرم...
دوباره میخواهم تو را بسازم...همانگونه که در افکار من زندگی میکنی...
دیگر یارای صحبت کردن را ندارم...میخواهم فریاد بزنم...فریادی از اعماق قلبم ...
به آنسوی مرز عشق من و تو...میخواهم سخنانم را با فریاد شروع کنم...
تا درختان جنگل گواه حضور من باشند...شقایقهای وحشی هم از صدای من آرام گرفته اند...
میخواهم سخن بگویم ...سخنها دارم برایت...اما من اینجا بدون تو ...فقط زوزه شغالها . غار غار کلاغها...و صدای عاشق من...
ستاره هابا کهکشانها دارند عشقبازی میکنند...ببین عشقم ببین...گلها با چمن ها...پرستو با پرستو...یار با یار...
و من اینجا دارم تو را میسازم...از همان خاک و از همان گل...اما درخت سیبی نیست...
نامت راا به من بگو ...یا اینکه نامت را هم من باید تعیین کنم...
آه...آه...آه...دستانت را چه لطیف ساختم برایم...چه آرامشی به روح من انتقال میدهی...
حرفهایت را به من بگو ...آری دلتنگیهایت را بگو...یا اینکه هنوز زبانت بکر است...
دستهایت ..تنت..قلبت همه بکر و دست نخورده...آه..چه حس خوبی دارم...
قلبت را به من بده ...میخواهم درون قلبم میخ کوبش کنم...فقط مال من باشد...فقط برای من شروع به تپیدن کند...
میخواهم با لبانت برای خودم قصه عشق بخوانم...ببین لرزش لبانم را ببین عشقم...
همیشه در خلوت با تو روزها گریستم...اما حال میخواهم با چشمانت برای خودم اشک بریزم...آه...چه حس خوبی...
میخواهم با لبخند نگاهت...به لیلی ها بخندم...میخواهم با گیسوانت...برای خودم سریری بسازم...
هنوزدر جنگل همراه با شقایق های عاشق...منتظر شروع زندگیت هستم...
دست هایت...چشمهایت...گیسوانت...همه برایم آشناست...
ای دیر یافته با تو سخن میگویم ...برای تو سخن میگویم...
همچنان طوفانی که با ابر سخن میگوید...میخروشد...میجهد ...میکوبد...
فریاد من درون جنگل ...زوزه گرگ...اشک خدا...اشک خدا...اشک خدا...
مثل همیشه اشک خدا تنم را آرامش میده...باز میگردم ...به کلبه عشق خودم...همراه با اشک خدا

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 1031
بازدید کل : 175432
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 150
:: بازدید ماه : 1031
:: بازدید سال : 1760
:: بازدید کلی : 175432