راز چشمان زیبایت
دلنوشته های همسفر عشق
راز چشمان زیبایت
چهار شنبه 12 بهمن 1390 ساعت 1:29 قبل از ظهر | بازدید : 323 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

دوباره میخواهم آواز بخوانم...دوباره میخواهم با خاطراتت عاشقی کنم...
میخواهم راز قشنگ چشمانت را بدانم...بدانم چگونه مرا طلسم کردی...
هیچگاه نتوانستم به چشمانت خیره بنگرم...به خورشید بگو طلوع نکند...
خورشید دنیای من همان چشمان زیبای توست...
ای کاش ستاره ای در آسمان نمی بود...تنها تو باشی که عرض اندام میکنی...
تنها فرشته هستی من تو باشی و پریشان گیسوانت...
قلبت ما لا مال از محبت و عشق است...پس توسیراب عشق و محبتم کن...
محبت و عشق را تو به من هدیه کردی ...ای کاش خورشید من هیچگاه غروب نمیکرد...
میخواهم با تو عاشقی کنم...تا وقتی که گرمای خورشید تنت آرامم کند...
دارم صدای نفسهای گرمت را حس میکنم...تو حتی از من هم به من نزدیکتری...
همیشه به سپیده صبحگاهی عادت کردم...چون تو همیشه سحر گاهان به دیدارم میایی...
وقتی به دیدارم میآیی که چشمهایم هنوز به سپیدی صبح عادت نکرده...
سلامی عاشقانه به من میکنی ...مرا در آغوش گرمت میگیری...میبوسی و میبوسی...
میخواهم پرنده ای باشم...میخواهم با تو پرواز کنم...در آسمان عاشقان پرواز کنیم...
برویم اون بالا بالاها ...تا جائی که کسی ما را نبیند...
میخواهم ستاره باشم...تا همیشه بر آسمان قلبت سو سو زنم...
میدانم هر چه گفتم همه خیال بود و رویا...میخواهم اینجا تنها با یاد تو ...
ستاره ها را بشمرم...مهتاب را بنگرم...میخواهم ابر باشم...آری ابر باشم...
بیایم اون حوالی ...اطراف تو...هر جا قدم بگذاری...بالای سرت بچرخم...
میخواهم باران باشم...ببارم...بروی گیسوان تو...خیس شوی...وجودم با اندام لرزانت...در هم آمیزند...
میخواهم تن خسته ام راآماده کنم...وقت وداع با زندگی مهیا شده...
آره عشقم...برای رسیدن آماده ام...جان میدهم ...میمیرم...تا به تو برسم...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 1024
بازدید کل : 175425
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 143
:: بازدید ماه : 1024
:: بازدید سال : 1753
:: بازدید کلی : 175425