هنوز تنهایم...همسفر عشق
دلنوشته های همسفر عشق
هنوز تنهایم...همسفر عشق
چهار شنبه 12 بهمن 1390 ساعت 1:29 قبل از ظهر | بازدید : 239 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بغضی دارم از جنس شقایق...میخواهم بشکنم این غمخوار تنهائیم را...
چشمهایم همیشه بارانیست...به تاریکی شب عادت کردم...
آه ....که چقدر تنهایم...آه ...که چقدر بیقرار م...

ابر سیاه دلم تاب چرخش در آسمان را ندارد...میخواهد بارانی ببارد تا کسی نیازی به اشک نداشته باشد...
میخواهم برا خودم...برای تو ...و برای تمامی عاشقا اشک بریزم...
د        میخواهم ببارم...اشکهایم تمامی ندارند...ببین عشقم ...ببین لرزش دستهایم را...
همان دستانی که همیشه گرمی دستانت بودند...
ببین قلبم را که چگونه میلرزد...همان قلبی که فقط به عشق تو میتپید...
آخ که چقدر تنهایم ... دیگر دارم عادت میکنم به بی وفائیهایت...
حال در برابر آئینه قرار گرفتم...دارم خودم را زیبا میکنم...
همانگونه که با آمدنت خودم را زیبا میکردم و تو هی میگفتی چه زیبائی...
عشقم هیچ میدانی که ...نگاهم همیشه به قرار گاهمان مانده...
آری عشقم...هنوز رو بروی آئینه به خود مینگرم...آیا این منم...
ببین با من چه کردی...زمانی که تمامی غشقم را ...در طبق اخلاص گذاشتم رهایم کردی...
الان من ماندم و خاطرات تو...تنها با جاطراتت زندگی میکنم...
دیگر چیزی نخواهم گفت...اما همیشه یادت باشد...چشم براه تو خواهم ماند...تا روزی برگردی...
هنوز هم دعایت میکنم...منتظرم باز گردی...باز گردی و عاشقانه مرا در آغوش گیری...
و اشک ریزان سرت را روی شانه هایم قرار دهی...و تمام غمهایت را بروی شانه هایم خالی کنی...
و من با عشقم تو را نوازش کنم...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 174408
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 225
:: بازدید سال : 736
:: بازدید کلی : 174408