عشق دو بخشه
دلنوشته های همسفر عشق
عشق دو بخشه
چهار شنبه 8 فروردين 1386 ساعت 11:47 بعد از ظهر | بازدید : 693 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

                  عشق

همه بچه ها سر کلاس درس نشسته بودند. همه پر جنب و جوش و من گوشه ای

زانو در بغل و غمگین نشسته بودم

معلم آمد.سلامی کرد

بچه ها درس امروز...عشق.بله عشق درس امروزه

بچه ها عشق یعنی عاشق شدن

عشق یعنی به مقصود رسیدن

عشق یعنی برای کسی دلتنگ شدن

عشق شیرین است

عشق جذاب است

حالا کی میدونه عشق چند بخشه

بچه ها...آقا یک بخشه

معلم ...آفرین

معلم...آهای ...با شما هستم

با من بود...آقا با من هستی

معلم بله

گفتم...بفرمائید

معلم...عشق چند بخشه

گفتم...دو بخشه

معلم نه بچه جون...یک بخشه

دوباره تکرار کردم همه شما اشتباه میکنید

عشق دو بخشه

معلم عصبانی شد

بچه جان...عشق را بخش کن

گفتم...چرا یک بخشه

معلم گفت...عشق...ببین دیدی یک بخش بود

گفتم...پس چرا عشق من تنهام گذاشت

اما عشق جاوید...هنوز با هم هستند

اگه عشق یک بخشه چرا عشقم همیشه بهم خیانت میکنه اما عشق جاوید وفادار مانده

اگه عشق یک بخشه چرا دلتنگی و بیقراری

عاید من شده اما عشق جاوید از شور عشق لبریزه

نه آقا...عشق دو بخشه

یک بخش آن خوشبختی

و یک بخش آن دلتنگی و بیقراری

معلم مات و مبهوت مانده بود

معلم...بچه ها عشق دو بخشه

من اشتباه کردم...عشق واقعا دوبخشه

از امروز به بعد عشق دوبخش شد

برای همه

 دوستانی که تمایل به دنبال کردن دلنوشته های من رو دارند میتونند به این آدرس مراجعه کنند

http://rozbeh90.loxblog.com



برچسب‌ها: عشق دو بخشه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 174394
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 211
:: بازدید سال : 722
:: بازدید کلی : 174394