به مناسبت روز عشق...تقدیم به عشقم...
دلنوشته های همسفر عشق
به مناسبت روز عشق...تقدیم به عشقم...
یک شنبه 24 بهمن 1390 ساعت 11:49 بعد از ظهر | بازدید : 241 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 عشقم ببخش اگرچه دورم...

اما قلبم همیشه پیش توست.

و به عشق تو می تپد
 
بدان تو را در تمام ضربانهای قلبم حس میکنم.
اگرچه امروز حضورم را در کنارت حس نمیکنی اما روحم هر لحظه روحت را نوازش میکند.
تو در این لحظه های طلائی هر دم با نفست وجودم را گرم میکنی ..
هر دم با من و در منی...!

و در این روز زیبا میخوام بهت بگم که..

 متشکرم...
برای همه وقتهایی که مرا به خنده واداشتی.
برای همه وقتهایی که هرچند خسته اما با جان و دل به حرفهایم گوش کردی.
برای همه وقتهایی که با حرفهای معجزه آسایت به من جرات و شهامت دادی.
برای همه وقتهایی که از راه دور مرا در آغوش همیشه گرمت گرفتی.
برای همه وقتهایی که با من شریک شدی.
برای همه وقتهایی که خواستی در کنارم باشی و بودی.
برای همه وقتهایی که به من اعتماد کردی.
برای همه وقتهایی که مرا تحسین کردی.
برای همه وقتهایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.
برای همه وقتهایی که گفتی دوستت دارم.
برای همه وقتهایی که در فکر من بودی.
برای همه وقتهایی که برایم شادی آوردی.
برای همه وقتهایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.
برای همه وقتهایی که دلتنگم بودی و دوریم را به جان خریدی.
برای همه وقتهایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقتهایی که با من گریه کردی.

و برای همه وقتهایی که دیگر نیستند و به خاطره ها مبدل شدند...

 
امروز برای من روز مقدیست.

روز دوباره متولد شدن تو که ماه زندگی منی. 
امروز و هر روز دوست دارم فراموش نکنی که... 
آغوش من برای تو همیشه و همیشه باز است.
هر گاه دلت گرفت، یا از زمانه آزرده شدی، من مثل همیشه اینجایم...
هر چند نیستی و نمی آیی، اما من تا ابد قاطعانه و محکم همچون کوهی در کنارت هستم و میمانم.
من برای توام و تو تا ابد مالک وجود منی.
میخواهم تا ابد با تو باشم چه اینجا چه آنجا، چه شیرین و چه تلخ، مهم نیست.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 174396
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 213
:: بازدید سال : 724
:: بازدید کلی : 174396