میخواهم تمام شقا یقها را به پایت بریزم
دلنوشته های همسفر عشق
میخواهم تمام شقا یقها را به پایت بریزم
یک شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 10:33 قبل از ظهر | بازدید : 305 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

 

 

دوباره نگاهم را به آسمان دوختم...دوباره ستاره ها را صدا میکنم...

انگشتانم را در تاریکی شب شمع میکنم...چشمهایم را برای نگاه خسته ات پروانه میکنم...

حال میخواهم صدایت کنم...دوباره دلتنگ نگاهت شدم...

میخواهم پا به پایت تا انتهای تاریکی قدم بگذارم...میخواهم تمام شقایقها را به پایت بریزم...
نمیدانم با چه صدائی...و با چه کلامی...و با چه نامی صدایت کنم...

تو کجا هستی ...در کدام باغ گیلاس...در کجای جنگل چشمهایم سکنی کرده ای...
تو نگاه عاشق منی...یا اینکه نگاه دیوانه منی...تو کیستی...

من در سکوت شب...در بین مستی کاجهای عاشق بدنبال تو میکردم...

میخواهم صدایت کنم...با همان نام...با همان صوت محزون مست...

بادهای عاشق...ابر های سرگردان...ستاره های عاشق...همه منتظر هستند...

صدایت میکنم ستاره...ستاره ها حیران سو سو کنان مرا مینگرند...

صدایت میکنم باران...قطرات باران چه عاشقانه تنم را نوازش میکنند...

بادی سهمگین میوزد...خودم را رها میکنم...باد مرا با خود به آسمان میبرد...

ستاره ها غمگین از بارش باران...آنها نمیتوانند مرا بنگرند...

باد همچنان مرا با خود میبرد...بالای ابرها ...آنجا از باران خبری نبود...

ستاره ها با دیدن من شاد شدند...لوس شدند...چه آرایشی کرده اند...

چه چشمهای دلفریبی...گشتم و گشتم تو را نیافتم...

کجائی محبوبه شبم...چرا این همه آمدم ...نزدیک به خدا آمدم نبودی...

باز گشتم در میان باران...قطرات نازم میکردند...بعضی میبوسیدند...

بعضی نوازش میکردند...قطراتی هم عاشقانه موهایم را خیس میکردند...

اما تو را نیافتم...نگاهی به خودم کردم...تا کجا باید برم عشقم...تو کجای دنیای منی...

 

 

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
فرگون آسمانی در تاریخ : 1390/12/6/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
hamid در تاریخ : 1390/11/24/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
arezoo در تاریخ : 1390/11/9/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

شما دلنوشته را با چه متنی دوست دارید

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 174520
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های روزبه جاوید و آدرس rozbeh89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 279
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 31
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 119
:: بازدید سال : 848
:: بازدید کلی : 174520